Post by reejahihundi on Feb 19, 2022 23:13:33 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Magic Rampage ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Magic Rampage IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ øke mynter hack ▞▞▞
▞▞▞ Magic Rampage 2022 version ▞▞▞
Jeg vet ikke hva galt jeg gjorde. Fra 2 måneder tillater det meg ikke å spille nivå 44... hvis bildeteksten KOMMER SNART...🤬🤬
Dette spillet er bare fullt av MYSTERY og fantastiske nivåer med fangehull....Jeg har spilt dette lenge og ventet spent på nivå 44 og den kommende historien om kongen MYSTERY....
Magic Rampage 롤플레잉 xnzn
Jeg liker virkelig dette spillet helt siden det er ekte. Men siden den har en online-modus, kan dere kanskje legge til en chatteboks der spillerne kan samhandle med hverandre. (også spent på neste kapittel).
trenger en bekreftelsesmelding når de kjøper varer fra butikken, ellers kan spillere ende opp med å kjøpe uønskede varer fordi de feilklikket kjøpsknappen i stedet for venstre eller høyre pil.
Laggy bevegelse, dårlig historie, dårlig grafikk
hvorfor dungeon 43 kommer snart, jeg kan ikke fullføre siste etappe.. oppdater mer fangehull
Det er et veldig morsomt spill helt til du begynner å spille konkurransemodus og du fortsetter å miste rangering og nøkler og faktiske penger fordi du blir mobbet av folk som drar nytte av ødelagte karakterer og spillmekanikere som får deg til å bruke ekte penger til hvilken ende?!!! Kampanjemodus er veldig morsomt... men generelt veldig skuffet. Jeg gikk for 5 stjerner, men ikke lenger. Jeg trodde helt sikkert at dette var det beste mobilspillet noensinne.
Jeg elsker dette spillet, og det er virkelig fantastisk. Men jeg venter virkelig på sesong 5. Hvor lang tid vil det ta.
Dette er et veldig endimensjonalt, lineært spill, ikke bare med historie, men også med grafikk der du går videre fra venstre til høyre. Det minner om spill fra 80- og 90-tallet - mer som det du ville sett fra 16-bits spill fra fortiden. Når det er sagt, er den morsom i sin enkelhet og er skreddersydd for mobiltelefonskjermer og kontroller. Jeg bruker et Galaxy Tab S6 10 tommers nettbrett, så dette spillet mangler litt for denne plattformen.
Flott spill men ett forslag. Kan du gjøre hvor i pvp-modus du faktisk kjemper mot den andre personen i stedet for spøkelsen deres? Og et annet forslag. Siden du spiller som en minion av noen, tror jeg det ville vært litt mer realistisk om du hadde muligheten til å forråde menneskene som prøver å rekruttere deg i stedet for å ikke kunne ha fri vilje
Jeg tror jeg fant dette spillet på Plays "On Sale"-seksjon og plukket det opp. Det er som Mario, men med magi, dårligere kontroller, dårligere grafikk og dårligere tempo. Jeg tror jeg spilte kanskje 15 minutter av dette før jeg bare tapte ut.
Magic Rampage Lakon Peranan ngx
Magic Rampage Hry na hrdinov vhm
Bra spill, men det kan bli bedre hvis de legger til flere ressurser, flere gjenstander, mekanikk og puslespill også.
Ingen annonser og enkel, men effektiv grafikk. De første kapitlene var morsomme å spille.Etter det nådde jeg noe kapittel 4, og det hele føltes likt igjen og igjen. Ble repeterende. Noe logikk gir ikke mening, siden karakteren din vil dø veldig lett hvis den berører fienden. All helse gikk veldig fort, og du må prøve på nytt! Det er enkelt å oppgradere og få mynter, men samtidig blir spillet superkjedelig. Hadde store forhåpninger, men avinstallerte i kapittel 4. Var ikke engang nysgjerrig nok til å sjekke videre historie.
DETTE SPILLET ER SÅ IRRITERENDE 😠😠😠😠😠 Det er bra først å kjenne historien, men så kom det verste nivået 🤬🤬🤬🤬 det tok meg 1 dag å fullføre 1 f**ng-nivå, det har BOSS BATTLES OG PUSSELER. Først gjør du et puslespill og kjemper en sjef puslespill igjen og en sjef OG hva som er verst, de har ferdigheter som gjør dem vanskelige 3 timer for 1 sjef på grunn av dens ferdighetsherding som gjør at alle våpnene dine er ubrukelige hvert angrep er 1 skade selv de mystiske regler har ingen skade 🤬🤬🤬🤬 LAST ALDRI NED DETTE 🤬SPILLET 😠🤬
Kan ikke spille et spill uten lydeffekter... musikk suger, du må ha muligheten til det ene eller det andre. Vil ikke en gang spille en gang... miste homomusikken og bare ha lydeffekter tilgjengelig.
Det er flott, men noen av sjefene har altfor mye helse.
Virkelig bra, flott grafikk, flott natur.....Når kommer det siste nivået fordi jeg oppdaterte det, men det sa fortsatt "kommer snart"
Jeg liker virkelig magisk raseri, men jeg har ett problem, jeg prøver å få 100 % av spillet ferdig, men på nivå 16 er det 3 hemmelige områder og jeg mangler ett, jeg har sett flere videoer om hvor jeg kan finne det, men ingen av videoene viser det. Kan du fikse dette hvis det er en feil, eller du kan fortelle meg hvor det er.
Det er bare min mening, jeg liker ikke ferdighetstreet.
Oppgrader dette spillet raskt og nye nivåer. Kom raskt opp med nye nivåer
dette spillet er morsomt og jeg elsker å teste ut forskjellige kapper
DETTE SPILLET KJØRER ALDRI FOR MEG. HVORFOR ÅÅÅÅ? jeg har prøvd i ca 2 år nå
Jeg nyter spillet, men på de nest siste nivåene er det for vanskelig å drepe det siste monsteret, jeg bruker mitt maksnivåvåpen og rustning og det fungerer fortsatt ikke. Plz nerf monsteret.
Veldig bra spill. Det største problemet er at den ikke spiller fullskjerm på større telefoner. Jeg har en Samsung Galaxy S9 plus. Det ser veldig dårlig ut.Jeg kan ikke forstå hvorfor de ikke løser dette STORE problemet.
Det kunne vært et fantastisk spill av verden hvis de siste kapitlene ikke var så vanskelige, fordi det kaster bort mye tid, spesielt når kapittel 4 er startet. Hvis du gir det mer tid til å spare andre for mye tid, så ville det vært veldig fantastisk.
Lag flere spill, jeg vil gi denne 5-stjernen
Jeg elsker det spillet vær så snill å forbedre 39-nivået ditt Jeg liker ikke dette Boss ko marne ke liye 1 Ghanta Lagte Hain veldig dårlig vær så snill å forbedre spillet ditt Jeg avinstallerer baby veldig dårlig 39-nivået alt nivået er bra vær så snill å forbedre 39 nivå 39-nivået ditt er kryss en time jeg liker ikke dette
Ikke verst. Bare ikke bra heller
Bra spill! Flott grafikk, flott historie, flott spilling og jeg venter på Dungeon 44 for å se hva som skjer videre, men hvorfor øker "Graphics Quality" mer FPS enn "High Performance"? BTW mesterverk Mobile Action-RPG-spill, jeg håper spillet har flerspiller slik at jeg kan spille med venner mens jeg er i historiemodus. GG<3
Et generelt scenerydding-eventyrspill.Grafikken er fin, men spillmekanikken ser fortsatt så rå og uferdig ut selv etter så mange år. Spillfunksjonene er ikke forståelige.
Samsung galaxy J2 prøvde å installere. To ganger. begge gangene virket det som om det ble installert. kom til tilleggsdataene og så ingenting. ville ikke installere noen gang. god plass til den også, så det er ikke problemet.
det er for vanskelig kan du nerve spillingen ellers er det greit
2/10 Har potensial, men blir til slutt sviktet av det grunnleggende.
Jurassic Dino Water World સાહસિક jqh
Dette spillet er veldig vanedannende og morsomt, og det kule plyndrings- og utjevningssystemet er også ekstremt kult, bare det eneste problemet er at spillet hans vil få deg til å rase til slutt. så hvis du ikke liker hard core raging-spill, er dette ikke virkelig spillet for deg. og noen ganger bruker den veldig mye batteri veldig fort. men ellers er det et fantastisk spill!
Jeg er bare frustrert over spillet ditt. Først tok du 2 og en halv måned, du har fortsatt ikke oppdatert appen, og da jeg ventet på det nye ukentlige fangehullet og du fikk alt det samme utstyret ctulhu-øks, dødsstalker og spøkelsesring, kastet du bort min 1 måned i det minste beklager jeg kommer til å avinstallere spillet med mindre oppdateringene kommer og jeg tror det kommer neste år Jeg kan ikke forstå hvorfor jeg ga dette spillet 5 stjerner tidligere Jeg liker denne appen før, men nå beklager jeg kan ikke ha det i telefonen min beklager
Avinstallert fordi knappoppsettet for oppstart er et fullstendig irritasjonsmoment. Under hastverk veien til lett å kaste bort power-ups og få fart på spillingen. Var en 3-stjerners fortsatt si at spillet er morsomt, men trenger en ny layout eller mulighet for å eliminere knappen fordi du har en kombinasjon
etter et nivå må du kjøpe rustning og andre ting vil du ikke kunne spille videre...
Morsomt spill!
Dette minner meg om Broforce. Før jeg vurderer det med flere stjerner, sjekk det først
historien er for kort. Vennligst legg til flere...
Så langt nyter jeg dette spillet. Akkurat passe mengde utfordring for min smak. Jeg skulle ønske at klonestenen ikke var rett over kontrollknappene, da jeg alltid ender opp med å kaste bort edelstenene når jeg prøver å hoppe og unngå fiendtlige angrep.
Det er ikke dårlig, men venstre og høyre knapp er for nær hverandre og ofte for følsomme. Jeg har funnet det veldig vanskelig og ikke morsomt nok å fortsette å spille
Helt fenomenalt spill! Grafikken er enkel, men likevel imponerende, og historien er virkelig godt skrevet. Selv om det er veldig vanskelig å starte spillet, men hvis du spiller pvp-dungeons kan du enkelt få noe godt bytte. Det eneste som er buggy er at noen gjenstander etter et visst punkt sier det bedre enn det du har nå når de ABSOLUT ikke er det (som et 37 dmg sverd på en eller annen måte sa at det var bedre enn mitt 107 dmg spyd), men ellers fantastisk spill. P.S. hvor er nivå 6-4? Det har vært såååååååååååååååå
Fint plattformspill med en konkurransemodus også. Jeg ville gitt den 5 stjerner, men på nivåvelgermenyen gjenkjennes ikke venstre1 Høyre1 og ned-knappene på Gioteck WX4NSW-spillpaden min, så jeg kan ikke gå inn i butikken, den ukentlige fangehullet eller menyen.
Spillet er bra, men du vil føle deg lei på et tidspunkt fordi lvlene er så like.
hallo dev's hvordan kommer jeg inn i level 40 Dungeon? Jeg vil vite hvordan du kan legge til et skilt ved siden av slik at andre spillere vet hvordan de kommer inn? eller bare fortell meg hvordan jeg kommer inn i fangehullet. Cheers -Player Edit: Vennligst finn ut hvordan du går inn
Magic Rampage Role Playing fnj