Post by reejahihundi on Feb 19, 2022 23:04:15 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Magic Rush: Heroes ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Magic Rush: Heroes IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mer gull ▞▞▞
▞▞▞ Magic Rush: Heroes 2022 version ▞▞▞
Plutselig kobles den ikke til mobilnettverket. Rar. Hadde ikke dette problemet tidligere.
Veldig bra spill bortsett fra at du trenger ganske mye penger for å holde tritt og enorme pengesummer og MYE tid til å konkurrere og beskytte slottet og ressursene dine.
Dette spillet er veldig bra, jeg endret stjernene mine fordi hvis en spiller blir søkt av alliansen og blir sparket av annet enn at det ikke burde være en nedkjøling for å bli sparket VIP ALLIANCE JUST APPLIED MEG OG KIKKET MEG OG JEG KOM I KJØLING FIKS DETTE FOR 5 STJERNER
Trenger å være mye mer tydelig om oppdateringer, men bortsett fra det helt fantastiske spillet som vil utfordre deg nonstop så lenge du spiller det
Det var et flott spill, men det ble til et pengetrekk i det øyeblikket det ble laget. Jeg spilte dette spillet i nesten et år, og dette var for omtrent 2 år siden. Jeg var den nest best på serveren min. Jeg hadde den beste guilden på serveren min som var uavgjort med en stor guild-konkurrent, og så det var gøy. Jeg hater å si det, men jeg kastet bort enorme mengder penger her, som så mye at det er flaut å si det. Så mye penger at jeg ikke betaler for telefonspill, da de spiller av avhengighetsadferd på samme måte som crack-avhengige er avhengige av neste slag. Jeg var avhengig av neste kamp. Det var ærlig talt det morsomste jeg noen gang har hatt med et spill. Så slo serverne sammen. Plutselig var mengden penger jeg brukte store penger, og det nye lauget i byen hadde 5-10 spillere som brukte oppover $20 000 på kontoene deres. Vi organiserte bokstavelig talt 90 % av serveren for å bekjempe dem, da vi hatet det som hadde skjedd. Vel, vi tapte, og hvis det er beat em or join em, slutter jeg. Jeg mistet en haug med gode venner fra hele verden, massevis av tid, penger jeg likte å bruke, men visste at de kunne brukes bedre. Jeg vil aldri glemme dette spillet, men hvis du ikke liker å tape eller spille for å vinne dette (pluss å spille nesten 8-12 timer om dagen), vil du bli eliminert raskt. Kanskje ikke den første eller andre måneden, men når du kommer til den tredje vil du definitivt vite hvem som betaler, hvem som spiller, hvem som gjør begge deler, og til slutt hvordan denne anmeldelsen ble skrevet ærlig. Måtte jakten din være god og kampene dine være strålende andre steder!
Dette var et bra spill helt til jeg innså at jeg aldri vil kunne bygge heltene mine i fred. det er ingen måte å beskytte deg mot spillere på høyt nivå, spesielt hvis de er vedvarende. Jeg har spilt dette spillet i over 2 år og har sendt forespørsler til utviklere om å finne en måte å fikse det problemet på. I stedet måned etter måned, gjør de oppdateringer som skråner pvp. Jeg ville gitt 4 stjerner, men dette spillet lar meg ikke beskytte meg selv.
Magic Rush: Heroes Rollenspel hrpd
Veldig avhengig! Anbefale!
Jeg savner den gamle krigen, nå hvis du ikke er high vip-spiller, bør du holde deg i jungelen. penger får verden til å gå rundt...
Ikke spill dette spillet hvis du ikke bruker penger, jeg har nettopp spilt dette spillet i mer enn 3 år, bare midje pengene dine
Det var oppsiktsvekkende selv om jeg sletter og laster ned mye, det er alltid skatter som blir belønnet for ikke å nyte en slik opplevelse.
Magic Rush: Heroes Rol ijro etiladigan jgc
Vil endre denne vurderingen etter at jeg har utforsket spillet litt mer. Brb 😂😂😂
Jeg gir bare 3 stjerner fordi jeg ikke kan laste inn den gamle kontoen min, og hvorfor kan jeg ikke binde den nye kontoen min?
Jeg liker magic rush helt tilbake når jeg først spilte det før mobillegenden. dette er det første spillet jeg har vært avhengig til nå. fortsett magic rush team 😍
Hvorfor går jeg mot nivå 92 under beast soul-turneringen?
Har vært spilt siden 2016 lol... bra spill..grådige utviklere...defenetly p2w-spill... med lønn mener jeg å selge husene dine hvis du vil nærme deg topp 5.. men det er gøy noen ganger.Spørsmålet mitt til utviklere...å heve helter fra R4 til R5..hva hadde du tenkt å gjøre? Trenger så mange runer for 1 nivå at jeg ikke engang klarer å holde min hovedmaks.
Pretty Ballerina Dancer Įprastos temos urv
Til tross for mange spill- og progresjonsproffer, har spillet to store ulemper som opphever alt som er bra med det. 1) World PvP handler ikke bare om rangeringer eller premier - når du taper, stjeler vinneren faktisk ressursene dine, noe som potensielt bremser fremgangen din til en gjennomgang eller stopper den direkte. 2) World PvP betaler HELT for å vinne. Selv en enkelt hval kan enkelt rane hele serveren, og eksponentiell veksthastighet betyr at selv å prøve å få ham tilbake med dusinvis av spillere gjør ingenting. Og en gruppe hvaler dikterer rett og slett hvem som får spille på serveren i det hele tatt - eller tilbringer hele tiden i en fullstendig ødelagt base.
Morsomt, allsidig spill. Bli aldri lei av det!
Fra flott til fryktelig, spillet er flott. Karakterene er fine, men grinden og pvp i dette spillet er grusomt. Først pvp-aspektet der enhver spiller fra alle nivåer kan angripe og tappe ressursene dine. la det registrere et sekund. enhver spiller fra et hvilket som helst nivå kan og vil tappe ressursene dine med mindre du er på samme nivå. dette er delen hvor utviklerne ikke tenker gjennom ting og lar spillere trakassere deg på ubestemt tid til de kjeder seg. hold deg langt unna dette spillet, se andre steder
Jeg spilte dette spillet for 6 år siden og jeg binder det med google-kontoen min, nå kan jeg ikke hente spilldataene mine.
Ikke for meg. Tenåringen min liker dette spillet og ber meg om å spille. Jeg liker ikke spillet. Bare ikke min stil. Over the top grafikk. Jeg kommer aldri til å forstå hvorfor datteren min trenger å se stor b..bs på kvinner og ikke stor d..ks på menn. I denne tiden plager det meg bare nok til å ikke spille spillet. Jeg vet at det er hva hver tenåringsgutt er, og de selger mer hvis de gjør det. Men jeg vil ikke støtte det!
Elsker det
den er flott, men introen til spillet er moonton og de andre gjenstandene er fra mobile legender 😂😆. Forresten, kampbildet er ikke veldig bra☹️
Kan du prøve å gjøre dette spillet offline. Fordi det er veldig interessant og vanedannende bruker det mye data
Dette spillet ser ut som et spill, men det er det ikke, det er turtur etter noen uker, jeg bruker så mye tid på å fullføre noen daglige jobber, men hver dag blir det verre, samme jobb er for glede i andre spill, fraktalia og øykorstog er gode prøver, noen deler er veldig bra, men de er to ganger i uken, jeg forstår ikke hvorfor
Det er bare et interessant spill.
Jeg tok en pause noen ganger, og når jeg er tilbake var all innsats borte. Jeg må starte fra NIVÅ 0. Og jeg fant ikke hvor jeg skulle logge inn på mitt forrige nivå.
Telefonen gikk i stykker. Får ikke fremgang tilbake. Selv om du er koblet til facebook
Hvis du vil ha et spill å blåse pengene dine på, så er dette spillet for deg. For å være konkurransedyktig må du betale hundrevis av dollar per måned. Hvis du ikke bruker pengene, vil du bli oppdrettet for ressurser. Hvis alliansen din ikke har store hvalkontoer, vil du bli oppdrettet av alliansene med store hvalkontoer. De har ødelagt kampmekanikken slik at du ser det samme laget utgjøre på arenaen fordi få andre lag kan vinne og du må betale for det laget.
Brukte å spille det tidligere, men det er et alvorlig problem nå. Spillet kobles ikke til serveren ved oppstart. Jeg vet ikke om det bare er problemet mitt alene eller om noen andre også står overfor det. Jeg blir veldig glad hvis noen hjelper meg med å fikse dette.
Selve spillet er godt polert, men hva forventer du av oss utviklere? Bruker du over 4 timer om dagen på et mobilspill? FOR MYE UNYTTIGE FUNKSJONER. Altfor mange butikker, for mange oppdrettsplasser. Jeg sluttet i spillet av denne grunn, vær så snill, folk har et liv.
dette er veldig nostalgisk! jeg og mamma pleide å spille dette mye da jeg var yngre, favorittene mine var godteri og lille rødt!! åh som jeg har lett etter dette spillet så lenge!!!
Hvorfor kan vi ikke få alle helter?
Magic Rush: Heroes Игре улога zyeg
Spillet har alvorlige problemer. IKKE BRUK PENGER. Du kan investere i legender... beste helter ikke sant? Nei, de kommer ut med b rang helter som krash eller Pagani. Det koster ingenting å lage, men kan ødelegge et team på 3 legender ..aka Edwin, Monk og teressa .. uten å være på halvparten av makten. Administratoren må se på hva de har skapt, og skamme seg over å gjøre karakterer du investerer mye i svakere enn en du ikke trenger å investere. Mitt råd ikke bruk en krone. Det er ikke verdt det.
Det er enkelt å vinne. Spillet handler om den tidlige fordelen. De som bruker mest kommer på rang 1 og er i konstant mating av diamanter. Virkelig ubalansert og suger.
Så mye å gjøre at du aldri kommer til å kjede deg n en fin måte å passere tiden på. Veldig, veldig avhengighetsskapende! Bra spill!
det er bra
Bra spill! Jeg husker at jeg spilte dette spillet for mange år siden, og jeg fant det endelig igjen når jeg gravde gjennom playstore. Dette spillet er veldig spesielt for meg, og jeg elsker alle heltene! Det er også en helt med samme navn som meg, men det er foruten poenget. Det eneste dårlige er at de liker å tvinge frem mange "avtaler"
SPILLET ER FLOTT, MEN DETTE ER DET JEG ER FERDIG. HVA PROBLEMET DETTE, NÅR JEG SPILTE, GIR DENNE ARENAEN DIAMANTER, MEN SENERE HVIS DU SPILLER I ARENA KAN DU IKKE HA NÅ. JEG ANBEFALER DISSE SPILLENE: A.AFK ARENA B.TAPTAPHEROES C.IDLE HEROES
P2w
Det er et morsomt lite spill!